وبلاگ

مقالات سایت
رونمایی از برند N هیوندایی در نمایشگاه آلمان

رونمایی از برند N هیوندایی در نمایشگاه آلمان

سپتامبر 17, 2018
به گزارش وبسایت هیوندای موتورز به نقل از آسان موتور مدیران ارشد هیوندایی، توماس شمرا و آلبرت بیرمن از برند N هیوندایی که نمایانگر دیدگاه هیوندایی در ارائه خودروها با عملکرد فنی بالا می باشد، رونمایی کردند.
i30 N ، ولوستر N و i30 فست بک، سه خودرو با عملکرد فنی مشابه و مشخصات خاص از برند N می باشند. آقای توماس شمرا مدیر عامل بخش عملکرد و موتور اسپرت هیوندایی در این خصوص افزود: “این خودروها مجهز به تکنولوژی فوق پیشرفته و طراحی متفاوت می باشند. هیوندایی همیشه مشتاق کارایی بالا و رقابت در بازار خودرویی می باشد، ما تنها نمی خواهیم یک خودروساز ساده باشیم ما می خواهیم با خودرو احساس و خواسته های مشتری را پوشش دهیم.”
نام N برای این بخش هیوندایی از مسابقات موتور اسپرت گرفته شده است. از سال ۲۰۱۵ هیوندایی برای شرکت در مسابقات جهانی خودرو نظیر رالی جهانی، مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ، مسابقات TCR و … از نام N برای خودروهای خود استفاده نمود. این نامگذاری سپس با توجه به سیاست های هیوندایی به عنوان یک بخش موتور اسپرت در شرکت تعریف شد که وظیفه آن ارتقای فنی و عملکردی خودروهای موجود در خط تولید هیوندایی می باشد.
اولین خودروهای سری N هیوندایی شامل i30N و ولوستر N از عمکرد موتوری فوق العاده و دینامیک رانندگی بالا برخوردار هستند و آخرین محصول سری N هیوندایی خودروی i30 فست بک است.
نویسنده:

Phone icon
تماس مستقیم
WhatsApp icon
09121304579
[njwa_button id="901"]