وبلاگ

مقالات سایت
کراس اوور جدید برقی کیا موتورز

کراس اوور جدید برقی کیا موتورز

سپتامبر 24, 2018
به گزارش وبسایت هیوندای موتورز به نقل از ایسنا : شرکت خودروسازی کیا اعلام کرده که کراس اوور برقی جدیدش که نیرو (niro) نام دارد، قادر است تا شعاع حرکتی ۴۸۰ کیلومتر را بپیماید.
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت Green Car Reports، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
در آستانه نمایش جدیدترین نسخه برقی و الکتریکی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸، شرکت خودروسازی کیاموتورز به تازگی اعلام کرده است که کراس اوور برقی و الکتریکی جدید این شرکت، کیا نیرو ( Kia Niro ) درجدیدترین آزمایشات انجام شده، قادر است با هر بار شارژ مسافتی حدود ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.
کراس اوور برقی کیا نیرو تنها خودرویی در ایالات متحده آمریکا خواهد بود که شعاع حرکتی بالایی داشته ولی محصول تسلا موتورز آمریکا نیست. انتظار می رود این خودروی برقی در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران و علاقمندان ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد.
این محصول برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد و قرار است تا پایان سال جاری میلادی در اروپا به فروش برسد.
دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند 
نویسنده:

Phone icon
تماس مستقیم
WhatsApp icon
09121304579
[njwa_button id="901"]